ערוץ יוטיוב קולינרי: איך מקימים ערוץ אוכל מטריף עם טעם של עוד

ערוץ יוטיוב קולינרי: איך מקימים ערוץ אוכל מטריף עם טעם של עוד

מי מאיתנו לא אוהב אוכל טוב? כולנו, נכון? בשביל חלקנו, אוכל הוא לא סתם תענוג אלא ממש דרך חיים, אובססיה אם תרצו. אנשים אלו בדרך כלל מוצאים את עצמם מתעסקים עם אוכל או באופן מקצועי או באופן ביתי. לכלום יש הרבה ידע, נסיון ובעיקר תשוקה לקולינריה, כל אחד מהזווית שלו, כל אחת עם התרומה הייחודית לה. אחת הדרכים לתת ביטוי לאותה תשוקה היא הקמה של ערוץ אוכל. אז נכון, יש כבר הרבה ערוצי אוכל, אבל ערוץ כמו שלכם עוד לא קיים! לערוץ כזה יכולים להיות יתרונות רבים מעבר ללתת ביטוי לתשוקה שלכם. למעשה, כאשר תגיעו למספיק עוקבים וחשיפה, יפתחו בפניכם גם דלתות אחרות – של הכנסה מפרסומות, חסויות ואפילו הצעות שיגיעו מחוץ לערוץ. המשיכו לקרוא וגלו איך להגיע לערוץ יוטיוב מטריף

מקדמים את הערוץ עם המומחים של יוהו באתר   youhoo.co.il

ממש כמו שלכם יש תשוקה, ידע וניסיון באוכל, לחברת ביוהו יש גישה מקצועית לקידום ברשתות חברתיות. לא רבים יודעים, אבל קידום ביוטיוב הוא כבר מזמן לא עניין רק של השקעה ותכנים. בשביל להתחיל להזיז דברים, צריך יהיה לבצע רכישות של צפיות בערוץ. מהלך כזה יוכל לעזור לכם לתת בוסט לחשיפה. בלי רכישת לייקים, הערוץ שלכם יאלץ להמתין זמן רב עד שיראה חשיפה כלשהי, אם בכלל. תוכן איכותי הוא חשוב ועוד נגיע לזה במאמר, אבל לבדו הוא לא יוכל לדחוף את הערוץ לוויראליות. רכישה מקצועית של צפיות תגביר את החשיפה האורגנית שלכם אצל צופים חדשים. מכאן, התוכן המעולה שתייצרו ישאיר אותם בסרטון. שני האלמנטים צריכים לעבוד יחדיו.

יצירה של תוכן מעולה

יש כמה כללים בסיסיים באשר לתוכן איכותי ביוטיוב כאשר בערוצי קולינריה ולעסקים בתחום יש לו דגשים מיוחדים, בואו נעבור עליהם:

העלו תוכן באופן קבוע

לאט לאט תצברו קהל של עוקבים שממתין לתכנים שלכם. תוכן קבוע הוא הבסיס לערוץ מצליח. הסוד הוא יצירה מרוכזת של תכנים ושחרור שלהם בזמנים הקבועים.

התאמה של התוכן – בערוץ קולינרי תצטרכו כמובן לפרסם מתכונים, מדריכים לגבי מצרכי מזון או אפילו מוצרים שונים להכנת מזון. שלבו תוכן שיעזור וייתן ערך לצופים שלכם. התאימו את התוכן לחגים ומועדים או לכל מיני אירועים שונים אחרים לאורך השנה.

מעורבות צופים

עודדו מעורבות על ידי שאילת שאלות ואינטראקציה עם המגיבים השונים. לייקים של הערוץ עצמו זוכים לסימון לב אדום מיוחד ומגיבים רבים גאים ושמחים לקבל אותם. תגובות של בעלי הערוץ זוכות לתשומת לב מיוחדת ומעוררת באז חיובי מסביב לסרטונים.

ערוץ יוטיוב קולינרי: איך מקימים ערוץ אוכל מטריף עם טעם של עוד

צרו שיתופי פעולה

הדרך להגיע לקהלים חדשים היא גם על ידי שיתופי פעולה עם יוטיוברים אחרים. זהו מצב של WIN WIN לשני הצדדים. בדרך כלל נהוג לצלם שני סרטונים ביחד כאשר כל אחד מותאם לקהל שלו בו הוא מציג את הערוץ השני, את התכנים בו ומציע לעקוב אחריו.

השתמשו בסטורי

יוטיוב מציעים לכם כלי חזק מאד של סטורי לתכנים קלילים יותר. תכנים שתפרסמו שם יגיעו לקהל שעוקב אחריכם כמו גם לקהל חדש. ההשפעה החיובית של הסטורי היא בהעמקת הקשר עם הקהל הוותיק שלכם כמו גם הגעה לקהלים חדשים. תוכלו לשלב שם תכנים אשר מעט חורגים מהתכנים בערוץ כמו למשל תכנים עם חשיפה אישית שלכם ושל שגרת יומכם.

הטיפים הללו לא תמיד קלים לביצוע אבל הם יבטיחו שעשיתם את הכל בכדי להצליח ביוטיוב. ביחד עם התשוקה והטאצ' הייחודי שלכם – זה גם יקרה!

המאמרים שלנו

המגזין

חלק חשוב מהחוויה: מה אוכלים בצרפת?

חשבתם על טיול לצרפת? ודאי דמיינתם את עצמכם מטיילים לאורך שאנז אליזה, מביטים במגדל אייפל המרהיב, נהנים מהאווירה הרומנטית וחושפים את עצמכם למאפים וקינוחים צרפתיים

לקריאה>>